מקרר תעשייתי גדול

מקרר תעשייתי גדול הוא בדיוק מה שדרוש במסעדות, בחנויות שמוכרים בהן מוצרי מזון מקוררים, חדרי אוכל וכמובן בתי קפה או מקומות אירוח להרבה מאד אנשים. המקררים התעשייתיים מגיעים כיום במגוון רחב של גדלים או מידות וכך אפשר לבחור את הדגם שיהיה הכי מתאים לכל צורך או שימוש. חלל האחסון בקירור שלהם יהיה גדול במיוחד ומכאן ההתייחסות המתאימה אליהם כאל מה שמתאים כאשר מדובר באחסון כמות גדולה של מוצרים או מזון. במקום למקם כמה וכמה מקררים קטנים יותר זה לצד זה וכך להפסיד הרבה חלל אחסון מהותי – עדיף להצטייד במקרר אחד גדול שנחשב לתעשייתי וכך ליהנות ממיצוי של חלל האחסון הפנימי שלו.

איך בוחרים מקרר תעשייתי גדול?

כל בעל עסק מעולם המזון צריך לשים לב היטב לסוגים והדגמים השונים של מקררים גדולים שקיימים כיום על מנת לבחור את הדגם שיהיה הכי מתאים לצרכים שלו – המידות והגודל, טווח הטמפרטורות, החלוקה הפנימית וכמובן אופן הפתיחה והסגירה. יש מקררים עומדים עם דלתות חזית שנפתחות בזווית כלפי חוץ או דלתות הזזה ויש מקררים רוחביים שנפתחים כלפי מעלה. בכל מחסן, מסעדה או אזור קירור יהיו תנאי שטח אחרים ומכאן שאת המקרר צריך יהיה לבחור על פי אותם קריטריונים אישיים ולא על פי מה שנחשב לפופולרי או כזה שאפשר לראות בבתי עסק דומים. ההתאמה האישית של המקרר חשובה ומהותית.

מה עוד כדאי לדעת על מקרר תעשייתי גדול?

מקרר תעשייתי גדול יכול לשמש מגוון רחב של בעלי עסקים ומכאן ההנחה שצריך לבחור אותו על פי התכונות והמאפיינים שלו. לא כל מקרר יתאים לכל צורך או שימוש. יש מקררים משולבים עם מקפיאים ויש עסקים שבהם יהיה צורך רק במקרר ללא אזור הקפאה. חשוב לשים לב לתשתית החשמל שהמקרר צריך על מנת לפעול בצורה יעילה ותקינה ולעקוב אחרי הוראות ההתקנה על מנת למנוע הפשרה או עלייה לא מבוקרת של הטמפרטורה. כאשר שמים לב לכל הנתונים האלה אין ספק שהמקרר יחזיק מעמד וישרת את בעליו במשך הרבה זמן.

מה קראנו עד עכשיו?

מעוניינים? השאירו פרטים

מעוניינים? השאירו פרטים